UPPSALA

2011-09-11
18:40:34

Hej styrelsen!
Vi fortsätter med vår presentation av styrelsen med vår kommunikatör Joanna Morell:

Mitt namn är Joanna Morell och jag är 22 år och kommer ursprungligen från Ludvika, Dalarna men jag har bott i Uppsala i snart tre år. Jag studerar för tillfället Företagsekonomi B men planerar att ta min kandidatexamen i Media och kommunikationsvetenskap i januari.
Jag har suttit i RKUF Uppsalas styrelse i lite över ett år nu och tycker det är ett otroligt roligt uppdrag. En del av mitt uppdrag är att försöka förmedla till andra hur bra vår lokalförening är, och som ni förstår är det inte svårt när alla ni som är en del av RKUF Uppsala gör ett fantastiskt jobb! I övrigt är det jag som ansvarar för blogg, hemsida, facebooksida och nyhetsbrevet. Jag är även styrelsens kontaktperson för RKUF Uppsalas PR-grupp. Om ni har några som helst frågor eller om ni skulle vilja ha hjälp med att exempelvis lägga upp ett blogginlägg eller information på hemsidan eller facebooksidan, tveka då inte att kontakta mig! Ni kan lättast nå mig på min e-mail [email protected]!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: