UPPSALA

2011-09-11
18:38:40

Hej styrelsen!
Näst på tur i vår presentation av styrelsen är Linn Erkki:

Det är då jag som är Linn Erkki och jag sitter i styrelsen sen februari 2011 som verksamhetsansvarig för Kompisgruppen, Jourhavande kompis och Vänner emellan. Min roll är att fungera som ett stöd för verksamhetsledarna i dessa grupper, och vara en länk mellan styrelsen och verksamheten. Det kan handla om ekonomiska frågor, önskemål om utbildningar eller liknande som verksamheterna har.
Jag har varit aktiv inom Vänner emellan sen 2009 och kommer fortsätta vara det inom storträffen. Min ambition är att fortsätta vara aktiv som frivillig inom RKUF Uppsala även när min tid i styrelsen är över. Jag är 24 år, från Umeå och är just nu inne på min andra termin på sjusköterskeprogrammet och har tidigare läst statskunskap. Vid funderingar mejla mig på [email protected]!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: