UPPSALA

2011-10-04
21:45:38

Hej Styrelsen!
Här kommer det sista inlägget om vår styrelse, och sist ut är Emilie!

Jag heter Emilie Rindby och är vice ordförande i styrelsen. Jag är även verksamhetsansvarig för punktinsatsgruppen, rättvishandel och förSköna. Jag kommer ursprungligen från Göteborg men trivs otroligt bra i Uppsala. Jag studerar min sista termin på juristprogrammet vid Uppsala universitet, och praktiserar just nu på en byrå i Sthlm. Jag har tidigare varit engagerad i flykting och asylfrågor inom stora Röda korset, och brinner för humanjuridik. Till mig kan du vända dig om du har frågor eller funderingar angående de verksamheter jag är ansvarig för, eller om du inte får tag på vår ordförande Lisa!

/Emilie


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: